Se primært indhold

Vilkår og betingelser

Dette er vilkårene og betingelserne for firmaet Pawbox, ved at bruge hjemmesiden eller ansøge om et Pawbox-abonnement via hjemmesiden accepterer du vilkårene og accepterer at være bundet af dem. Vi anbefaler, at du udskriver en kopi af disse vilkår, du kan naturligvis kontakte os under alle omstændigheder, der fører til manglende kommunikation eller ubehag.

Introduktion til Pawbox

Pawbox er et månedligt abonnementsservicefirma til dine hunde eller katte, hvor vi sender en pakket boks fra en lang række mærker (lokalt og internationalt), der indeholder, legetøj, godbidder, tilbehør og hygiejneprodukter, som dine husdyr vil blive glade for at modtage.

1. Oplysninger om os

Pawbox - CVR-NR: 39444399

Vestervej 67 Taastrup 2630

E-MAIL: [email protected]

HJEM: Danmark

Telefonnummer: +45 53753737

Ved at være medlem hos Pawbox får du mulighed for at prøve nye og spændende produkter, og det er en glimrende mulighed for at opdage nye mærker på markedet. Som medlem af Pawbox garanterer vi dig 100% tilfredshed af vores service, såsom renlig indpakning, god kommunikation med vores kompetente hold(kundeservice) og mange forskellige produkter, som du kan prøve til din bedste ven.

For at garantere din tilfredshed med at være en del af vores familie, vil vi meget gerne have en opdatering, omkring om du er utilfreds med vores service. Ligegyldig om det er os eller leverandøren, så vil der blive handlet med det samme, for at tilfredstille dine behov.

Du vil først modtage en "velkomst boks" når du starter dit abonnoment. Boksen ligger på vores hjemmeside med tydelig informationer omkring produkters smage, indholds oplysninger, leverandør informationer og deres hjemmeside. Smage kan ændre sig alt efter om dit kæledyr lider af allergier.

2. Anvendelse og hyppighed

Når du har bestilt et Pawbox-abonnement via hjemmesiden, bekræfter vi ordren ved at sende en besked til din indtastede e-mailadresse. Aftalen mellem dig og Pawbox indgås først, når vi i en ny e-mail til dig bekræfter, at boksen er blevet eller vil blive sendt til dig. En Pawbox er typisk sammensat af flere (6-10) forskellige produkter, der leveres i en boks, de kan være specielle størrelser, som inkluderer fuld størrelse eller prøvestørrelse.

3. Hvornår modtager du din kasse?

Når du har meldt dig til at blive medlem, sender vi dig en ""velkomst boks"" som tegn på dit nye medlemsskab.
For vores månedlige abonnement, vil vores udsendelsesdato være mellem den 4. og 8. hver måned.
Leveringen sker med DAO Home Delivery.

For vores webshop-ordrer vil produkterne blive klargjort med det samme, hvis ordren er afgivet mellem mandag til torsdag kl. 9-15. (Bestillinger fredag ​​afsendes mandag morgen)

Forsendelsestidspunkt og ankomst vil blive oplyst til dig via e-mail og besked fra transportøren, for både månedsboks og webshop. Ønsker du at modtage din pakke via afhentningssted, skal du informere os via e-mail på [email protected]

Dit profilspørgeskema bliver tjekket med det samme, når du har indsendt det fra vores pakketeam, hvis din profil er et alvorligt tilfælde, der indeholder mere end 3 allergiingredienser, vil vi kontakte dig for at informere dig om, at din pakke kan tage 5 arbejdsdage at have ekstra advarer med vores kvalitetsteam.

4. Pris og betalingsbetingelser

Alle priser er angivet i danske kroner og er inkl. moms.

Ved køb giver du automatisk Pawbox tilladelse til at trække abonnementsbeløbet, indtil du beslutter dig for at opsige dit abonnement hos os. Det er dit ansvar at have et tilstrækkeligt beløb, der svarer til dit køb. Fradragsdatoen for dit abonnement vil være den ssamme dag du oprettede dit abonnoment hver måned. Hvis vores økonomiafdeling på nogen måde ikke var i stand til at modtage din betaling, vil vi straks kontakte dig enten via telefon eller e-mail for at få afklaringer.

5. Betaling med kreditkort

Betalingen skal ske med kredit- eller betalingskort.

6. Opsigelse af medlemskab (Tilbagetrækning)

Hvis du ønsker at opsige dit medlemskab hos Pawbox, skal du blot logge ind på "Min side", hvor du kan sætte dit medlemskab på pause, opsige og administrere det. Vi sender dig en bekræftelse på din handling. Gem denne bekræftelse på, at du har opsagt. Du kan til enhver tid opsige, og dit medlemskab hos Pawbox udløber ved udgangen af den periode, du har valgt, da du tilmeldte dig - du skal huske at opsige senest 5 dage inden den næste månedlige boks bliver send ud fra lageret. BEMÆRK: Det er ikke en gyldig opsigelsesmetode, at returnere Pawbox eller ikke betale for den. Du vil derfor være ansvarlig for Pawbox returforsendelse og ny forsendelse.

7. Returnering

Du har op til 14 dages fuld ret til at returnere din Pawbox, når du har modtaget din første boks, hvis du returnerer et Pawbox-produkt til os efter du har udnyttet din fortrydelsesret (nævnt ovenfor), refunderer vi hurtigst muligt og inden for 14 dage fra den dato, vi modtog din returnering på Pawbox-lokationen. Vi refunderer således prisen på produktet. Vi er ansvarlige for returneringen, hvis vi ikke har fulgt spørgeskemaet til din abonnementsprofil, og vi vil finde en god løsning på problemet, samt en oprigtig undskyldning for denne fejl.

BEMÆRK: Dette inkluderer ikke allergier, som der ikke er blevet oplyst om. Hvis du har opdaget en ingrediens, som dit kæledyr er allergisk over for, skal du kontakte din dyrlæge hurtigst muligt.

Hvis du returnerer et Pawbox-produkt til os af andre årsager (f.eks. fordi du mener, at produktet er defekt), vil vi undersøge det returnerede produkt og give dig besked via e-mail inden for rimelig tid vedrørende din tilbagebetaling. Vi foretager normalt en tilbagebetaling hurtigst muligt og senest 14 dage fra den dato, vi har modtaget information om, at købet skal fortrydes. Vi refunderer således Pawbox-produktprisen og eventuelle rimelige udgifter, du har haft ved at returnere produktet til os.

Vi anbefaler, at du sender Pawbox boksen retur som pakke via Post Nord. Vi beder også om bevis for, at du har sendt pakken til os, da du så samtidig også har dokumentation for, at den er sendt, hvis vi ikke modtager boksen på grund af transportproblemer.

8. E-mail nyhedsbrev

Pawbox forbeholder sig til retten til at sende e-mails til dig, når der sker ting, som vi mener kan være af interesse for dig.

9. Intellektuel ejendomsret

Pawbox eller vores licensgivere ejer alle intellektuelle ejendomsrettigheder til hjemmesiden og alt materiale, der er lagt ud på hjemmesiden. Disse rettigheder og materialer er beskyttet af ophavsret, og alle rettigheder i denne henseende forbeholdes.

10. Sundhed og sikkerhed

Da vores bokse er personlige med specifikke behov på grund af allergier og størrelse, tager vi det fulde ansvar, hvis vores valg af produkter ikke er bekvemte for din lodne ven.

Hvis dit husdyr på nogen måde får symptomer på sygdom på grund af produkterne, skal du straks henvende dig til din dyrelæge, og når situationen er under kontrol, skal du informere os med det samme om at få produktfirmaet til at kontakte dig direkte.

Med venlig hilsen
Pawbox HQ

PawBox

Vestervej 67,
2630 Taastrup (kun online)

Telefonkundeservice vil snart være tilgængeligt. Du kan til enhver tid skrive en e-mail til os, og vi vil svare med det samme!

[email protected]

Telefonens åbningstider

Mandag Kl. 10-13

Tirsdag Kl. 10-13

Onsdag Kl. 10-13

Torsdag Kl. 10-13

Fredag Kl. 10-13

Lørdag Kl. 10-13

Søndag Kl. 10-13